تجهیزات دندانپزشکی و معضلات واردات ان در نوسانات دلار
نوشته شده توسط : تجهیزات دندانپزشکی

تجهیزات دندانپزشکی و معضلات واردات ان در نوسانات دلار

با افزایش قیمت دلار در این روزها شاهد افزایش قیمت در تجهیزات دندانپزشکی   و تجهیزات پزشکی هستیم.اغلب این تجهیزات وارداتی هستند و افزایش قیمت دلار بر روی قیمت تمام شده انها تاثیر می گذارد و حتی واردات برخی از محصولات را دچار مشکل میکنند زیرا با این افزایش قیمت واردات برخی از محصولات دیگر مقرون به صرفه نخواهد بود و قیمت تمام شده ان در بازار بسیار بالا رفته و برای خرید استقبال چندانی از ان نخواهد شد.

نوسانات قیمت ارز و افزایش قیمت تجهیزات دندانپزشکی معظل بسیار بزرگی است که باید برای ان راهکارهایی را در نظر گرفت در این چند سال اخیر بازار تجهیزات واردات برخی از برندهای خوب و با کیفیت را از دست داده و در واقع با این روند کیفیت محصولات روبه کاهش است .کیفیت کم می شود تا قیمت تمام شده مناسب بازار باشد.

برخی از برندهای تجهیزات دندانپزشکی    مانند یونیت دندانپزشکی با این مشکل مواجه شده اند که دیگر وارد کشور نمی شوند زیرا قیمت تمام شده انها بسیار بالاست و دیگر جزو گزینه های خرید برای دندانپزشک به حساب نمی اید و بسیاری از دندانپزشکان به سمت خرید برندهای داخلی رفته اند که خوب در حال حاضر از نظر کیفیت مطلوب هستند ولی از مشابه های خارجی خود چند پله پایین تر هستند و قیمت تمام شده انها در حال حاضر با قیمت قدیم برندهای خارجی برابری میکند.

در واقع این تجهیزات چون مستقیم بر روی سلامت جامعه تاثیر گذارند باید برای واردات و مشکل افزایش قیمت ان فکرهای اساسی کرد وگرنه در اینده با معظلات جدی در این زمینه روبه رو خواهیم بود. وضعیت حال حاضر و نابه سامانی در بازار وافزایش روز به روز قیمتها موجب شده تا اغلب دندانپزشکان تمایلی به ادامه فعالیت در داخل کشور نداشته باشند و برای ادامه کار به کشورهای صنعتی مهاجرت می کنند.

در این شرایط شرکت های عرضه کننده تجهیزات دندانپزشکی   برای تجهیزاتی مانند یونیت و اتوکلاو شرایط ویژه فروش را در نظر گرفته اند تا دندانپزشکان با استفاده از این شرایط راحت تر خرید کنند .  خرید اقساطی راهی مفید برای خرید تجهیزات است مطب است با یک سرچ ساده در گوگل می توان به سایتهای تخصصی در این حوزه  دسترسی پیدا کرد و از قیمت و شرایط اقساطی تجهیزات اطلاعات جامعی به دست اورد.

 





:: برچسب‌ها: لوازم دندانپزشکی،تجهیزات دندانپزشکی ,
:: بازدید از این مطلب : 7
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 28 آذر 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: